Първоначално публикувано от acho_
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
147 JTD 8v - грешка с датчика за високо налягане
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеНормално, имаш един задръстен датчик. Нека философът ВО да ти каже кой и къде се намира
И показанията са му наред, стига да знаеш какво показват.
Ама ти си спецът, продължават със съветите и помощта.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеНормално, имаш един задръстен датчик. Нека философът ВО да ти каже кой и къде се намира
То и заглавието на темата го подсказва. Въпреки, че вече май трябва да го сменя на "ниско налягане". От единия дявол на другия, ама утре ще пиша, че стана тегава.
Comment
-
Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщениеMAP-а е и чистен и сменян със друг. Писал съм го още в първите постове.
То и заглавието на темата го подсказва. Въпреки, че вече май трябва да го сменя на "ниско налягане". От единия дявол на другия, ама утре ще пиша, че стана тегава.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЕто това "Другия весел момент е с дебитомера. Компа постоянно му иска 1200, а той едва стига 400 реална стойност, и то в обороти и на високите предавки" не ми харесва.
Та, харесвам, не харесвам, май положението с дебитомера така ще си остане.
Как да е. Да развия малко темата.
Покрай дебитомера викам да сменя направо и суперчаргера, дето така набива въпросната грешка. Нямаше същия и сложихме 2256. В магазина казаха, че стаа. И вечерта тестове. При дебитомера нищо. Ама турбото май даде разултат. Чукането уж изчезна, въпреки, че е рано да се празнува, щото сме още на пайп и много много не може да се разбере от фучащи и трещящи звуци, ама най-вероятно там е бил проблема.
Старото още миналата седмица го бяхме сваляли и беше заподозряно в долни номера. Звуците най-вероятно са идвали от топлата перка. А пренадуването от поизметната плочка под геометрията, създава леко задържане и се вижда къде лопатките са се вкопавали.
Надявам се.
Снощи тестове с новото. Газ, и наби 0235. Купон
Тоя път ниско налягане. Тръгва много късно и прави много голям лаг м/у предавките дори в обороти. От порядъка на 2-3 сек.
Турбото даваше от 0.200 до 0.500 бара под исканите стойности.
Днес свихме актуатора малко. Коригира се и не успя да влезе в сервизен режим. Лаговете се скъсика, но пак ги има. Тея м/у предавките най ме притесняват. Нямахме възможност да и пуснем диагностика. Ще я покарам така да видя дали ще влезе в сервизен и ще гледам да и пусна.
Надявам се, че проблема е бил само в турбото и това ще успеем да го понастроим от актуатора поне прилично да се движи (по-добре от преди). Щото ми се струва, че тръгва да умира след 120-130, вместо тогава да се развърта.
Но не се сещам къде вече да търся неизправности.
Не знам и какво поведение би трябвало да показва подобна турбина на такъв мотор. Досещам се, че няма как да няма лагове, тъй като значително е по-голяма и по-мудна. Но все си мисля, че трябваше да върви с една идея по-добре. Особенно на високите предавки. Все пак не съм на заводска електроника и някой си, някога е изкарал 140 коня от тая кола. Би следвало да ги е искарал с гориво, а не само с въздух. А, и преди да се счупи си вървеше точно като за 140 коня кола. Доста прилично.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение140 коня -> само с гориво и промяна режима на турбото. не вярвам да са сменяли друго, изкиза скъпо.
Колкото до турбото ти - щом лопатките са надирали от горещата страна е лощо. Сложи си оригиналния софтуер и си оправи колата
С олигиналния софтуеир ще я развърти тая турбина като я настъпя ся в началото на юни, някъде около коледа ще и дойде буста през комина. Тя с тос неще пък камоли със токовата карта.
Вече не влиза в сервизен. Върви поносимо. Ама все си мисля, че нещо не е наред. И не знам кви датчици и кви п*тки майни да и гледам. Замерих я тази вечер и е станала по-бавна от преди. А все си мисля, че не трябваше да е така. Ама едни 20тина коня и бягат през повечето време от 0-160.
Може би трябва още веднъж да се заиграя с актуатора. Не сме и пускали диагностика и не знаем кви налягания прави след промяната. Може от там да е цялата драма. Все пак актуатора и е бил настроен за съвсем друг мотор.
Ама тея лагове между предавките много зацапват пейзажа. А трябва да и дава гориво тоя мап. Кво иска повече.
ПП: колата все още не ще да изпушва. Преди да сменим мотора си поизпушваше. След ремонта нещеLast edited by 52outs; d.m.y г., 03:09.
Comment
-
Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщениеМоже би трябва още веднъж да се заиграя с актуатора.
И показанието на дебитомера ти е наред, както ти казах.
Мани го тоя технически инвалид-карък, който ти дава малоумни съвети и не му харесвали параметрите. Като не знае какво трябва да излиза, нормално е да не му харесват.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеТова ти е проблема още от началото, заедно с проблемна турбина по принцип.
И показанието на дебитомера ти е наред, както ти казах.
Мани го тоя технически инвалид-карък, който ти дава малоумни съвети и не му харесвали параметрите. Като не знае какво трябва да излиза, нормално е да не му харесват.
Comment
-
Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщениеАко е това е лесно решим. Ама ме плашат дюзите. Да не са заминали всичките. Като бях счупил мотора и бях сипал здраво една добавка и ся ще е много весело да пикаят в новия мотор и на целия пейзаж
Но пък казваш, че били проверени.
Най-добре да ги тестваш на истински стенд и да видиш дали наистина са наред, защото ако човекът, който ги е гледал е казал на "око" или чрез диагностика както са монтирани на колата, че са добре, то не лежи на това.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеПроблема с чукането е силно вероятно да е от дюза, а не, че нямало гориво, както техническия инвалид-карък се изказва.
Но пък казваш, че били проверени.
Най-добре да ги тестваш на истински стенд и да видиш дали наистина са наред, защото ако човекът, който ги е гледал е казал на "око" или чрез диагностика както са монтирани на колата, че са добре, то не лежи на това.
Така приключи историята с дюзите. Единствено там където беше стопения цилиндър, я замених с друга втора употреба, от мотора който купих.
Ейсега реших да направя един тест. И резултата не беше много готин.
Изключвах електрониката на буксите една по една.
1ви цил. Изкл. - работи гадно на 3 цилиндъра
2ри цил. Изкл - гасне от воле
3ти цил. Изкл - работи гадно на три цилиндъра
4ти цил. Изкл. - гасне от воле
Comment
-
Тъй. Днес направих теста с обратната нафта.
Два теста. Едниния в работна температура, за втория малко поистина, а не ми се занимаваше да я стоплям пак.
Ето ги и резултатите.
Тест I - 92°C+ (5 мин.)
1 - 43 ml | 1 - 8.6 ml/min
2 - 46 ml | 2 - 9.2 ml/min
3 - 47 ml | 3 - 9.4 ml/min
4 - 39 ml | 4 - 7.8 ml/min
Тест II - ~70°C (5 мин)
1 - 37 ml | 1 - 7.4 ml/min
2 - 39 ml | 2 - 7.8 ml/min
3 - 39 ml | 3 - 7.8 ml/min
4 - 33 ml | 4 - 6.6 ml/min
Comment
-
Първоначално публикувано от 52outs Покажи съобщениеТъй. Днес направих теста с обратната нафта.
Два теста. Едниния в работна температура, за втория малко поистина, а не ми се занимаваше да я стоплям пак.
Ето ги и резултатите.
Тест I - 92°C+ (5 мин.)
1 - 43 ml | 1 - 8.6 ml/min
2 - 46 ml | 2 - 9.2 ml/min
3 - 47 ml | 3 - 9.4 ml/min
4 - 39 ml | 4 - 7.8 ml/min
Тест II - ~70°C (5 мин)
1 - 37 ml | 1 - 7.4 ml/min
2 - 39 ml | 2 - 7.8 ml/min
3 - 39 ml | 3 - 7.8 ml/min
4 - 33 ml | 4 - 6.6 ml/minAlfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
Comment